1. Edat:
13-17 18-25 25-30 31-més
2.
sexe: Masculí Femení
3. Ha
comprat productes que han sigut promocionats pels medis de comunicació? Sí No
4.
Per quina raó els va comprar? Per: la marca Preu Moda Necessitat
5.
Què li va cridar l’atenció d’aquest anunci? La marca el preu imatge (el
missatge
6. El
producte de l’anunci li va donar el resultat? Sí no
7.
Quin medi de comunicació ha sigut el més influït en la seva vida per què compri
un producte? Tv radio revistes internet
8. Quin altre producte compra amb més
freqüència? Aliments Aparells
electrònics cura persona medicaments
9.
Creu que un producte que no té publicitat es compraria de la mateixa forma? Si No
10.
La publicitat afecta al nostre entorn? SÍ
NO
11.
Perquè?
Després de fer el buidatge de les enquestes, s'han obtingut aquests resultats:
- Les dones de mitjana edat compren més productes que han estat promocionats pels medis de comunicació més que els enquestats de sexe masculí.
- La majoria dels enquestats que han dit que han comprat productes que han vist en algun anunci han dit que ho han fet pel preu.
- A més d'un 50% dels enquestats els ha cridat l'atenció el missatge i la imatge de l'anunci.
- Un percentatge molt baix ha dit que el producte li ha donat el resultat que esperava.
- Els enquestats que es troben entre els 13 i els 25 anys, han dit que el medi de comunicació que més els ha influït ha estat internet, a diferència dels enquestats de 25 a més de 31 anys que han dit que ha estat la televisió i les revistes. (Només un enquestat ha respòs que ha estat la radio)
- Una altra vegada ens hem trobat que les dones han comprat productes de cura personal i aliments més que els homes que han comprat aparells electrònics.
- La gran majoria dels enquestats han dit que un producte no es consumiria igual si no tingués publicitat.
- Una mica més de la meitat dels enquestats han afirmat que la publicitat afecta al nostre entorn.
Els resultats de les enquestes són semblants als que s'esperaven. Crida l'atenció, però, que hi ha hagut persones que han dit que la publicitat no afecta a l'entorn però han respòs que consumien productes que havien estat anunciats i que no es consumirien de la mateixa manera si no sigués per la publicitat. Amb aquesta contradicció es podria arribar al a conclusió de que: Hi ha gent que no és conscient de que consumeix productes perquè han estat promocionats pels medis de comunicació.
poca activitat per aki eeeeeeh ;-)
ResponElimina